Skip to content

Suso de Toro andando no carrussel

02/06/2010

Descriçom: Partindo da Análise Crítica do Discurso, quer dizer, do estudo das relaçons entre marcas textuais, pragmáticas, ideológicas e políticas presentes em actos de fala determinados, avalie-se a última produçom escrita de Suso de Toro, justificativa da sua intençom de abandonar a escrita profissional.

Podem ser tomadas como referência as seguintes questons:

– Número de vezes que é repetida a palavra “eu”.

– Articulaçom teórica dum conceito de ‘escritor espanhol’ / ‘literatura espanhola’ compatível com o de ‘escritor em galego’.

– Grau de consistência e ingenuidade da formulaçom anterior. Correlaçons com posiçons homólogas no campo político.

– Articulaçom teórica do modelo de escritor (galego) profissional que Suso de Toro afirma querer ter sido. Compatibilidade com a recorrência sistemática a instáncias de consagraçom (traduçons, meios de comunicaçom, contratos editoriais, conferências, etc.) localizadas na capital de Espanha.

– Se servir a equivalência entre profissionalizaçom e autonomia do escritor, análise da tomada de posiçom que supujo Madera de Zapatero / Madeira de Zapatero.

Para nota: Contraste-se a proclamada despedida de Suso de Toro com outras retiradas, silêncios ou ausências da vida literária galega. Anotem-se os nomes de Xohana Torres ou Cid Cabido.

Anúncios
One Comment leave one →
  1. Anónimo permalink
    15/06/2010 0:13

    Si, mais a pesar da elegancia dos mutis de Torres e C. Cabido, non tivo tamén o seu silencio o efecto -previsto ou non por eles- de subliñar a súa ausencia no campo literario? Non reparamos (algúns de nós) máis neles precisamente por iso? Non é sempre o silencio dun escritor un xeito de chamar a atención sobre si mesmo? Hai algún modo digno de desaparecer?
    Díxoo mellor Gracián: “para aparecer, hai que desaparecer”. Saber desaparecer cando cómpre, dosificarse, calcular ausencias tamén pode axudar a facerse cun capital, se cadra elegante, mais capital ao fin e ao cabo.

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: